ilona-in-tanzania.reismee.nl

De eerste week zit er op

Hallo allemaal,

De afgelopen week hebben we al een aantal lesjes gegeven. We hebben de cijfers 1 t/m 9 op de grond neergelegd en samen met groepjes kinderen geteld. Vervolgens moesten de kinderen een voor een met de dobbelsteen gooien en het cijfer dat overeen kwam met de dobelsteen aantikken. Ook hebben we met de kinderen gevist. Mijn moeder heeft in nederland visjes gehaakt met een magneetje in het mondje. Aan de bij behorende vishengels zit ook een magneetje en zo kan je de visjes vangen. De kinderen vonden dit super leuk om te doen. Ook merk je dat de kinderen het heel fijn vinden om meer aandacht te krijgen en in kleine groepjes te werken. 'S middags komen de 'oudere' kinderen voor de bijles. Deze kinderen vonden het ook erg leuk om te vissen. We deden een wedstrijd wie er de meeste vissen kon vangen. De kinderen waren super fanatiek. Erg leuk!

Vandaag hebben we memory gespeeld met de oudere kinderen. Op de kaartjes stonden plaatjes van dieren met daaronder de engelse naam.

Afgelopen weekend hebben we voor het eerst gewassen. Dit gaat in een emmer met koud water. Wel hebben we lekker ruikend wasmiddel gevonden. Dan hebben we nog een beetje het idee dat het schoon wordt.

Ook zijn we naar Arusha centrum geweest om nieuw internet te kopen en te lunchen.

Zaterdag om 7.30 worden we opgehaald voor onze excursie naar Lake Natron. Super veel zin in en ik laat jullie zeker weten hoe het was.

Liefs Ilona

P.S. het lukt mij niet de foto's te laden. Daarom zet ik ze bij de link op facebook

Loes

Jullie hebben al echt je plekje gevonden daar. Leuk hoor, langzaam leer je de kinderen kennen. Mooi om te zien dat je de kinderen nog wat bij brengt.
Geniet ervan samen.
En heel veel plezier zaterdag, ik ben onwijs benieuwd hoe je het vond. We horen van je.
XX

Anja Leferink

Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!
Geweldig wat jullie daar allemaal doen! Veel plezier en succes!
Liefs, Joop & Anja

Madelon

Leuk om te lezen& zien ! :D

Marie-Louise

Wat een andere wereld.
Veel plezier met de excursie.

Jesien Hoekstra

Lieve Ilona en Debby. Heel fijn om op deze manier met jullie mee te genieten vanjullie belevenissen Wat fijn dat je succes hebt met de zelf gemaakte spullen Heel veel lieve groeten Oma. Jesien

Annie en Wim Sleiderink

Fijne dagen met de excursie
Ilona en Debby

Malou

Wat gaaf om te lezen allemaal. Wereld op z’n kop. Fijn dat je dit kunt en wilt doen voor een ander. Je maakt de wereld een stukje mooier!
Geniet van de mooie natuur om je heen.

Je wordt hier gemist door de kids :)

Liefs uit Zwolle

clemens en tonny

we kijken uit naar je verhalen;interessant en leuk om te lezen.wat een andere wereld,geniet maar met volle teugengroetjes en veel succes. tonny en clemens.