ilona-in-tanzania.reismee.nl

Bezoek

Hallo allemaal

Afgelopen vrijdagavond zijn Christian, Chantal, Rick en Pascal aangekomen. Zaterdag overdag zijn we hier meteen naar toe gegaan. Gezellig bijgekletst en toen de stad in geweest. Over de markt gelopen en lekker geluncht. Erg leuk om ze weer te zien. De volgende dag gaan we naar Lake Duluti. Hier maken we een wandeling om het meer en gaan we met een bootje varen. Een prachtig meer omringt met mooie natuur. Tussendoor lunchen we met chips mayai. Dit is een ommelet met aardappelen. Ons bezoek moet natuurlijk het lokale eten proeven. Ik blijf 's avonds bij hun slapen en als ik naar de tafel loop voor het avondeten zie ik dat ze het spel 30 seconds hebben meegenomen. Het speelbord is ingescand en uitgeprint op a4. Super leuk! Samen eten, spelletje spelen en bijkletsen. Top! Voor het slapen neem ik een WARME douche. Als ik onder de douche sta hoor ik van Chris dat er een slang zit. Ik ben niet een hele grote slangen fan, maar ik wilde hier toch wel een slang zien. De volgende ochtend breng ik Chantal naar Tengeru hospital. Ze gaat een dagje meelopen met een andere vrijwilliger. Ik ga met de jongens een stuk wandelen en later naar het zwembad. De volgende dag gaan Christian, Chantal, Rick en Pascal mee naar het project. De kinderen ontvangen ze met open armen en zijn erg blij ze te zien. Ze hebben knutselspullen meegenomen en we gaan een olifant maken. De wiebeloogjes zijn wel heel interresant. 'S middags stel ik iedereen voor aan 'baba en mama'. We krijgen pannenkoeken en kletsen wat. Na een wandeling en een drankje op het terras gaan ze weer naar hun eigen hotel.

Woensdag, donderdag en vrijdag hebben we op het project geknutseld over de kerst. Op vrijdag hebben we kerstcadeautjes uitgedeeld. Voor de jonge kinderen hebben we klei gekocht en voor de oudere kinderen een puzzelboekje. De kinderen waren heel blij en we kregen de ene glimlach en knuffel na de ander.

Kerst gaan we samen met Christian, Chantal Rick en Pascal vieren.

Liefs Ilona

Reacties

Reacties

Bettie

Gezellig om Chris en je vrienden te zijn en ze te laten delen in wat jullie doen.
Hele fijne feestdagen met z'n allen en een lieve groet!

Annie en Wim Sleiderink

Prachtig verhaal.
Was Debby ook in het hotel blijven slapen of werkt zij ergens anders.
Wij wensen jullie met zijn allen fijne kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Groetjes van ons uit mistige Westenholte

Jos

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een mooi uiteinde.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!