ilona-in-tanzania.reismee.nl

Thuis

Hallo allemaal

De laatste 2 dagen in Marrakesh zijn we naar de Majorelle tuinen en naar de paleizen geweest dit zijn mooie kleurrijke bezienswaardigheden.

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Om 19.00 uur vlogen wij in 4 uur naar Amsterdam. Goeie vlucht gehad en vrij snel de koffers binnen. We lopen naar de aankomsthal en hier staan familie en vrienden ons op te wachten. Super lief dat ze er stonden. Even lekker wat drinken en op naar huis. Aangekomen in de straat hangt er een super groot spandoek over de weg gemaakt door vrienden. Ik voel me wel heel erg welkom.

Wat was dit een bijzondere reis. Heel veel mooie momenten gehad. Ook hebben we dingen gezien die je doen beseffen dat wij het onwijs getroffen hebben hier in nederland. Niet alleen voor de ervaring was dit een mooie reis maar ik heb ook echt door gehad dat ik omringt ben door zoveel lieve mensen die allemaal berichtjes stuurde en belde enz. Hier wil ik iedereen heel erg voor bedanken.

Veel liefs Ilona

Annie en Wim Sleiderink

Ilona en Debby Wij zijn ook blij dat jullie weer gezond thuis zijn gekomen. We kunnen ons heel goed indenken dat jullie blij zijn dat jullie wiegje in Westenholte heeft gestaan.
Ilona en Debby we hopen dat jullie je draai weer gauw zullen vinden .
Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie belevenissen

Mariska

Ilona & Debby, fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad. We hebben met veel plezier het blog gevolgd.

Oma Jesien

Mooi om te lezen dat jullie reis op een goede manier is ofgerond . Het was heel fijn om je dinsdagmorgen weer in de ogen te zien en weer samen te zijn.Nu maar de draad op nemen en in ons kikkerlandje verder gaan met heel veel ervaringen Succes met alles wat op jullie weg komt dit geld natuurlijk ook voor Debby .Lieve groet en tot ziens .Oma