ilona-in-tanzania.reismee.nl

Laatste weekje

Hallo allemaal!

We zitten midden in onze laatste week.

Vorige week zijn we samen met papa en mama naar Kilimanjaro National Park geweest. We hebben in 3.5 uur het eerste stukje van de Kilimanjaro beklommen. Ook hebben we een een mooie waterval gezien. De natuur bij de Kilimanjaro is heel groen en erg bebost. Mooi om te zien, maar helaas hadden we hierdoor geen uitzicht. Ook zijn we samen naar Lake Duluti geweest. Hier hebben we de wandeling gedaan om het meer en gekanood op het meer. Vrijdag gingen we voor de laatste keer lunchen in de stad met pap en mam en nemen afscheid. Zonder dat pap en mam het weten stappen wij aan het eind van de dag in de taxi die hun op komt halen. Verrassing! We rijden mee naar Kilimanjaro Airport en knuffelen en zwaaien ze uit.

Afgelopen week hebben we op het schooltje watervoorziening geregeld. Door middel van een emmer met een kraantje op een stellage. Zo kunnen de kinderen hun handen wassen en een slokje water drinken. Vandaag heb ik de laatste spullen gewassen. Morgen hebben we de laatste dag op het project en gaan we spelletjes spelen en wat lekkers uitdelen. Donderdag gaan we met het overgebleven opgehaalde geld nog spulletjes en eten kopen voor de arme mensen en het uitdelen. Vrijdag pakken we onze spullen en zaterdagochtend vroeg worden we opgehaald. De volgende blog schrijf ik waarschijnlijk vanaf een prachtig zandstrand op Zanzibar.

Tot de volgende keer!

Liefs Ilona.

Eveline

Geniet nog even van de laatste dagen daar, is vast een hele mooie en bijzondere tijd geweest! En veel plezier nog met vakantie vieren ?? Groetjes en een dikke knuffel van Cas!

Joop en Anja

Lieve Ilona,
We vonden het heel mooi om jullie zinvolle en geweldige werk te volgen!!
Respect voor wat jullie allemaal gedaan hebben, succes met de afronding en geniet dan lekker van jullie welverdiende vakantie!!
Hartelijke groetjes, Joop en Anja.

Annie en Wim Sleiderink

Wat leuk de verrassing voor je ouders Ilona.
We hebben gezien dat ze gebruind terug zijn gekomen. We wensen jullie nog heel mooie dagen samen .
We denken toch wel geregeld aan jullie onze buurmeisjes
Groeten Wim en Annie

Evelyn

Hoi Ilona,
Nog heel veel plezier de laatste dagen en heerlijk op Zanzibar nog even terugkijken op een mooie periode. Geniet er van! Groetjes ook van Fynn.
PS Kian noemt Fynn nog steeds Nona hoor ?

Danielle

Hoi Meis, geniet nog even de laatste dagen....zal wel gek zijn straks afscheid te moeten nemen van al die mensen daar! Super tof wat jullie hebben gedaan. En straks lekker uitrusten op Zanzibar?!

Jesien Hoekstra

Lieve Ilona en Debby Om afscheid te nemen van de kinderen en ze achter te laten in omstandigheden waar jullie het moeilijk mee hebben zal niet gemakkelijk zijn. Bedenk wel dat jullie veel voor de kinderen en bewoners hebben kunnen doen.Van je ouders goede verhalen gehoord. Probeer nu te genieten van de wel verdiende vakantie op ZanzibarLieve. Groeten oma Jesien